Friday, August 19, 2011

there are no perfect fathers..

firstly, all of you must watch this video. then, you can conclude it by yourself. :) (tu dia english aku tunggang terbalik..haha..but who cares?? )


there are no perfect fathers..
 but a father will always love perfectly.. 


remember to care for those who care for you.

p/s : i am SPEECHLESS. sebak sat. 





13 comments:

AIEN NOT ALIEN

da tengok siang tadi kat FB...menitis air mata...tersentuh hati ni...

peringatan pada yang dah ada ayah tapi tak sayang ayah dia, walaupun ayah dah lakukan yang terbaik...

yang takde ayah nak ayah...hmmm..agak sensitif sikit bab macam ni.....sangat memerlukan kasih sayang seorang ayah....^_^"

kalau ayah yang dah meninggal dunia, kubur sebagai pengganti..

bagi yang masih hidup tapi jauhhhh...cukup la berpegang pada "hidup tak boleh disayangi, mati tak boleh dibenci"

tacing sket...huhuhuhuuuuu....

MV panjang tak komen aien? hihi....pengalaman hiduppp... :D

MissViVio

hehehe...xpe la..sya pon sma la..kdg2 org 2 idup..tp org 2 ndri yg wat dia mcm da mti dpn ank2..huhu...

ChaCha

xle nk load..internet slow bab2 video ni..huhu

Cik Ca'ah

T_T

AIEN NOT ALIEN

bersabar ye MV sebab aien macam dapat rasakan aien faham apa yang MV rasa....kalau tersalah ya ampunnn..hihi...

Lea IsNaw!

sume ibu bapa sayangkan anaknya
cuma kdg2 anak-anak yg x reti nak hargai. sob

zulhilmi.tempoyak

InsyaAllah.
one day i will be a good as i can.
T__T

kurakuraygslow

sangat sedih video ni. sampai mengalirkan air mata. sob3 :(

Fara E's

sedihhhh sgt

Encik JI

sdih iklan ni. leh dpt title ikln terbaik.

SweetLikeWhat

hargai lah pe yang kita ade.. :)

Miz Novexx

sedihnya.... huhu T____T

MissViVio

tau xpa...at first mang nangis kot tgk part yg ayh dia ckp dgn doktor 2..:'(