Sunday, October 30, 2011

heartless.


aku tak tahu apa yang sedang aku rasa sekarang...kenapa masa lepas aku sekarang makin mengejar aku..lagi jauh aku pergi, makin dekat...

dan..

aku pulak..tak faham apa yang aku rasa..sakitkah?? sedihkah?? geramkah?? dendam??mungkin aku dah lali dengan semua tu..tak perlu la nak menyakiti aku dengan cara tu..ruthless man ever! tak perlu nak buat semua tu untuk cemburukankan aku. aku dah faham permainan hang. aku tak cemburu. cuma aku tertanya tak cukupkah dengan apa yang telah hang buat kat aku selama ni? perlu ka nak seksa aku lagi? aku dah ada hidup aku sendiri.

tolong lah..

aku bukan orang yang senang macam hang. aku perlu berusaha keras untuk itu. aku perlu berusaha keras demi masa depan aku. aku bukan semula jadi pandai macam hang. cukuplah hang. tak perlu nak sakiti aku lagi. aku diam tak bermakna aku ikut saja rentak hang. aku serah pada Allah semua tu. kebahagiaan hang tu bila-bila saja Allah boleh tarik. jangan terlalu bermegah dengan cinta yang mudah hang miliki tu. kerana dengan kuasa Allah, dengan mudahnya juga Allah bolak balikkan hati hang. 


betul kata orang, once you love someone,even after you move on, it will hurt to see them with someone else. yeah. it's hurt. but it even more hurting me if i keep go on with you and there's nothing we can fixed up anymore unless put an end between us. that's it. kenapa hang buat camni ha?? ouh. hang suka tengok aku sedih sambil perhati kebahagiaan hang dengan perempuan tu? TIDAK SAMA SEKALI. aku takkan mudah tunjukkan kesedihan aku depan orang. terutama orang macam hang. 

Derita atas kebahagiaan orang lain adalah lebih baik daripada bahagia atas penderitaan orang lain. :) sebab kebahagiaan hang kecapi tu takkan kemana. what goes around, comes around.

aku tahu, sekuat mana pon hang, hang takkan mampu tandingi ketabahan aku sebagai seorang perempuan. dan aku sangat yakin dengan itu. mind that.