Sunday, October 9, 2011

special edition post.

assalamualaikum.


hee~ hari ni 10.10.2011. you know what?? today's his birthday! err..i mean, my inspiration. who inspired me most all this while after my mom. eh! mana boleh ummi aku dibelakangkan! no..no..no...*sambil goyangkan jari telunjuk* haha

actually aku tulis entry ni dah blushing muka aku. =,=" sebab aku tak pernah tulis or express something yang eerrr...you know what i mean..but the thing is aku nak appreciate dia sebagai my best motivator. that always inspired me till where i am right now. it's such meaningful to me. he's always be by my side upon my ups and downs. he's also the best listener. aku tak tau nak cakap camna. yes. dia pendiam. seorang yang sangat pendiam. but it doesnt mean he's not a good listener. in fact, he's also a good solver. he knows what to do whenever i was down. he had courage me a lot. 


but apa yang aku tak sangka, birthday aku bulan lepas, dia buat dua entry 1 dan entry 2 khas untuk aku. pergh!! unexpected kot! sumpah terharu. *sobs* then, dia hantar hadiah untuk aku. dia bagi novel kot! 5 tahun 5 bulan karya hlovate. aku ni bukan minat novel pon. tak suka pon novel. sekali dia hadiahkan novel tu kat aku. mau tak mau kena belajar suka la baca novel. tapi best ah novel yang dia bagi tu. lain dari yang lain kot! :D  hee~  siap dengan kad wish birthday. wah...double tripple terharu aku untuk birthday aku tahun ni. buat kali ini paling bermakna. :) dengan ummi aku kol aku dan doakan kesejahteraan aku dunia akhirat. 

lagipon sekarang ni dia tengah busy dengan final exam dia. konfom tak sempat punya la nak baca entry yang aku buat khas untuk dia la. :P yang penting he'll excel in his study. :) sebenarnya banyak lagi yang dia buat which inspired me till who i am today. tapi tak perlu la nak cerita semuanya kat sini. biar aku sorang ja yang tau. rahsia kot! ewah..kelass kau maria! :D


ok, last but not least, happy birthday Kiko Violet yang ke-20! sweet twenty! :) aku nak bagi lagu kat dia sempena birthday dia kali ni. hee~ yang penting aku rasa lagu ni sesuai kot untuk dia. anyway, a million of thanks to you for makes my life full with inspiration of yours. really appreciate it. :)